9:46 AM

Soare de toamna

E ceva din zilele alea ploioase sau doar noroase care ma indispune intotdeauna. Mie imi place foarte tare soarele... dar nu soarele ala dogoritor de iulie care straluceste de-ti vine sa-l ascunzi ci soarele ala de primavara, bland, cu lumina calduta si placuta. E, soarele asta si-a aratat fata si toamna asta. Uitasem cum arata soarele toamna pentru ca in ultimi ani am avut noroc numai de toamne ploioase si triste - de altfel cu toti tindem sa asociem toamna in general cu melancolia. Am pus cateva poza pe care le-am facut acasa la mine week-end-ul care a trecut unde am avut noroc de foooarte mult soare. Enjoy!

Plaja dintre Saturn si Venus

Lacul dintre Saturn si Venus

Portul turistic Mangalia

11:38 AM

Vara prin Austria

Vara asta am plecat in vacanta in Austria si a fost fff tare!

Nu am stat decat 7 zile asa ca n-am vazut decat foarte putin. Am stat 3 zile in Viena, 2 zile in Salzburg si 2 zile in Kaprun. Mai fusesem in Austria, tot anul asta in ianuarie, dar atunci ne-am dus sa schiem, nu sa si vizitam.

In Viena a fost foarte tare pentru ca am prins Festivalul vienez de film ... ce-i drept, nu ne-am dus la festival sa vedem filme ci in fiecare seara mergeam sa mancam acolo unde aveau loc proiectiile pentru ca erau gherete cu specialitati din diverse tari. Cel mai tare mi-a placut la spanioli. Am papat niste creveti picanti cu cartofi aurii si salata iceberg de mi-am lins toate degetele de la maini :D iam iam...

Papica Japoneza servita pe banca, in parcul unde se dasfasura festivalul vienez de film

Chestiile maro sunt gheretele cu specialitati de papat

In rest am vizitat faimosul Stephansdom, Palatul Schonbrun, am mers in Prater si bineinteles in SCS unde am pierdut o zi!!!! SCS-ul (Shopping City Sud) este un adevarat oras de magazine unde te pierzi si unde pentru mine a fost ca-n rai iar pentru Coz a fost ca-n iad >:D Va dati seama cate cumparatuuuuuri!!!!! :)))
Stephansdom

La Schonbrun ne-am plimbat cu trasura si am vizitat prima gradina zoologica din lume unde a fost ffff tare!! Acolo merita sa te duci si in 2, si in gasca si in familie pentru ca nu te plictisesti nicicum!

Cu trasurik

Gradinile Schonbrun

Tata, mama si copilu'!

Happy feet!!!

Meeeen, that's one big mf! :)

Marmota care inveleste Milka

Era din fier si frigea ca naiba!

Am fost si la Prater unde a fost calumea dar mie mi s-au parut cam vechi nebuniile alea p-acolo iar cand am fost noi nu prea era lume, era cam pustiu, contrar fata de ce auzisem eu despre Prater.

Cea mai naspa (tare) chestie din Prater

Apoi, in drum spre Salzburg, ne-am oprit in Atersee care este o statiune pe malul lacului Atersee. Era cam pustiu p-acolo dar era foarte curat iar peisajele erau superbe.

Atersee

In Salzburg am ajuns Duminica si am prins targul de Duminica unde aveau o gramada de chestii: suveniruri, flori, branzeturi, carnurri, carnati, in cateva cuvinte aveau cam din toate lucrurile specifice Austriei. Am vizitat cetatea de pe deal de unde se vede tot Salzburgul si am mancat gyuliash care eamana cu gulasul unguresc numai ca nu are legume :)

Restaurantul din cetate

Targul de Duminica din Salzburg

Salzburg

Kaprunul nu a fost in plan. Am mers acolo din intamplare si am ramas 2 zile. Se schia pe munte dar numai pana la ora 1 iar noi am ajuns la telecabina abea la ora 2 in a 2-a zi asa ca n-am mai schiat. Erau si acolo o gramada de activitati pe care le puteam face dar pentru ca am stat asa putin si aproape terminaseram si banii, ne-am limitat doar la plimbari pe jos si cu barcuta electrica pe lacul Zell am See. Acolo am facut si plaja.

Vedere de sus - Zell am see & Kaprun

O vaca...

Cu barcuta pe Zell am See

Point of view

Zell am See
Per total a fost o vacanta foarte foarte tare and I'd do it all over again anytime!